17/02/2009 Societat
El portaveu del grup de l'Entesa, Josep Espadalé.
El grup de l’Entesa creu que seria convenient la creació d’un Consell Econòmic i Social al municipi de Palamós. El Consell aplegaria els grups polítics del municipi i també els agents econòmics i socials, i, segons el grup opositor, seria un instrument molt útil per definir estratègies, especialment en moments de crisi com l’actual.La proposta la va fer el portaveu de l'Entesa, Josep Espadalé, en el decurs del Ple municipal d'aquest mes de febrer.
Espadalé creu que, dins de les seves possibilitats, l'Ajuntament ha de marcar pautes en temps de crisi com els que estem travessant. L'Entesa aposta per un òrgan transversal on estiguin representats els grups polítics i la totalitat dels agents econòmics i socials. Escoltem Josep Espadalé.
CITA JOSEP ESPADALÉ
Tot i la participació dels grups municipals, Espadalé diu que el Consell Econòmic i Social no ha de ser un ens polititzat. Aquest és el temor que expressava, en el mateix Ple, el regidor de Promoció Econòmica, Antoni Bachiller.
CITA ANTONI BACHILLER
Bachiller va defensar la política de dinamització econòmica municipal que fa l'equip de govern. La va definir a partir de tres eixos bàsics: la desestacionalització turística, la promoció de la gamba com a producte d'alta qualitat, i la potenciació del port.
Josep Espadalé
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...