Fira Nadalenca dóna 12 mil euros a AFATRAM.

30/01/2009 Societat


Carme Maristany lliura el xec a la presidenta d'AFATRAM, Elena Ordoyo.

Carme Maristany lliura el xec a la presidenta d'AFATRAM, Elena Ordoyo.

L'Associació Fira Nadalenca de Palamós va fer ahir el lliurament dels 12 mil euros recaptats en les activitats solidàries que va fer el passat mes de desembre. Aquest any, l'entitat beneficiària dels fons és l'Associació de Familiars d'Usuaris del Centre Tramuntana, AFATRAM.
Concretament, els diners es destinaran a un projecte de teràpia amb cavalls per als usuaris d'aquest centre. Cadascun d'ells rebrà dues sessions d'equinoteràpia al mes durant tot un any. El Centre Ocupacional Tramuntana està ubicat a Palafrugell i dóna feina a una cinquantena de persones discapacitades psíquiques de la comarca del Baix Empordà.
L'acte de lliurament dels diners es va fer ahir a la sala polivalent de La Gorga. Hi eren els presidents d'honor de Fira Nadalenca, Carme Maristany i Antoni Romero, així com els representants de bona part de les entitats que col·laboren en l'organització de la tradicional fira. Entre les activitats que es van fer en l'última edició hi havia les representacions teatrals del grup Els Cosinets o la pròpia Fira Nadalenca, que celebrava la 32a edició.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...