27/01/2009 Societat
Els coordinadors del projecte 10Mil.cat fan aquest vespre una reunió informativa a Palamós. L’acte es farà al Punt d’Informació Juvenil, al carrer de Santa Marta, a dos quarts de nou. L’objectiu es captar gent que es vulgui manifestar pacíficament pels carrers de Brussel•les, el dia 7 de març, per reivindicar el dret a l’autodeterminació dels Països Catalans.En aquesta trobada s'informarà del possible recorregut d'aquesta manifestació, del preu dels viatges i les formes de fer-lo. També es proporcionaran les butlletes d'inscripció per a aquells que ja vulguin encarregar el viatge. Dani Reixach és membre de la delegació coordinadora dels 10Mil.cat a Palamós, Calonge i Sant Antoni.
CITA DANI REIXACH
10Mil.cat assegura que ja hi ha set mil persones disposades a manifestar-se a Brussel·les en defensa del dret a l'autodeterminació dels Països Catalans.
Dani Reixach
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...