16/01/2009 Obres i Urbanisme
L’Associació de Veïns de Sant Joan defensa que es paguin contribucions especials per les obres del projecte ‘Palamós millora’ i afirma que l’Ajuntament ha garantit els processos d’informació i de participació ciutadana. L’Associació es desmarca així del grup de veïns que no vol contribucions i que denuncia que els afectats pel projecte no estan informats.La presidenta de l'Associació de Veïns de Sant Joan, Mercè Garcia, recorda que, quan es van fer els carrers del barri vell d'aquest nucli, ja van haver de pagar més percentatge.
CITA MERCÈ GARCIA 1
La reurbanització dels carrers de les Cases Noves, el Mas Guàrdies i l'Eixample Nord de Palamós costarà vuit milions d'euros. La Generalitat en paga la meitat i la resta l'assumeixen, a parts iguals, l'Ajuntament i els veïns.
D'altra banda, l'Associació de Veïns de Sant Joan nega que hi hagi manca d'informació i participació ciutadana en els projectes.
CITA MERCÈ GARCIA 2
Ara mateix hi ha dues associacions veïnals representades a la comissió de seguiment del projecte 'Palamós millora'. Una és la de Sant Joan i l'altra és la recentment creada de les Cases Noves, el Mas Guàrdies i l'Eixample Nord. Paral·lelament, hi ha un grup de veïns que discrepa del pagament de contribucions especials i que també demana un major grau d'informació. Aquest grup està recollint firmes de suport a les seves reivindicacions.
Mercè Garcia 1
Mercè Garcia 2
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...