La rehabilitació de la capella del Carme ha trigat massa, segons l'Entesa.

12/01/2009 Cultura


La capella del Carme durant la primera fase de les obres.

La capella del Carme durant la primera fase de les obres.

El grup municipal de l’Entesa celebra que l’Ajuntament de Palamós pressuposti per a aquest any la segona fase de la rehabilitació de la capella del Carme. Assegura, però, que el projecte s’ha gestionat amb molta lentitud i recorda que va ser l’Entesa qui hi va apostar decididament l’any 2003 quan, segons aquest grup, el PSC no hi creia gaire.Ho ha explicat el regidor de l'Entesa, Èrik Solés.
CITA ÈRIK SOLÉS 1
Solés es mostra molt satisfet que la reforma de l'antiga capella del Carme tiri endavant. No obstant, creu que el procés s'ha alentit massa.
CITA ÈRIK SOLÉS 2
El pressupost municipal de Palamós per a 2009 té una partida de 380 mil euros per a la segona fase de la rehabilitació de la capella del Carme. Durant l'últim any s'ha executat la primera fase, que ha consistit en la consolidació de l'estructura i la teulada del vell temple. Ara s'abordarà l'adequació de l'espai interior. Aquest s'ha de convertir en un centre d'interpretació històrica del nucli antic de Palamós. També serà un espai per a actes culturals de petit format i la seu d'un centre que divulgarà la vida i l'obra del pintor palamosí Ezequiel Torroella.


Èrik Solés 1


Èrik Solés 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...