28/12/2000 Obres i Urbanisme
El regidor de Governació, Lluís Espada, ha contestat la inquietud dels veïns del nucli del Tennis, que la setmana passada van entrar fins a 279 firmes per reclamar millores en la circulació del barri. Els veïns lamenten que l'aparcament en els dos sentits del carrer Gaspar Matas provoca que els carrers adjacents tinguin problemes de visibilitat en les cruïlles. Aquest fet, afirmen, ha provocat alguns accidents de consideració.
El regidor de l'àrea, Lluís Espada, diu als veïns que es posaran miralls a les cantonades, nous senyals de trànsit, i que en les cruïlles amb mala visibilitat s'hi posaran pilones per impedir l'aparcament. Espada indica que la seva pretensió és millorar la circulació al carrer de GAspar Matas, per evitar que les males visibilitats de les cruïlles adjacents, i per impedir que es continuïn donant altes velocitats. Aquesta és la visió del regidor, i les solucions que hi aporta.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...