15/12/2000 Política
Més d´un centenar de persones han assisitit aquest migdia a l´aturada silenciosa de 5 minuts que s´ha fet al davant de l´Ajuntament per condemnar l´atemptat terrorista d´ETA que va costar la vida, al regidor de l´Ajuntament de Viladecavalls, Francisco Cano.
Altra vegada doncs, el poble de Palamós ha expressat al seu rebuig a la violència terrorista.
La presència al llarg de tot avui del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Pere Macias, i l'homenatge programat per Mossèn Gumersind han fet que els cinc minuts de silenci que es fan habitualment davant l'Ajuntament tinguessin més participació. Prop de 150 persones s'han concentrat davant la porta de l'Ajuntament en protesta per l'assassinat de Francisco Cano a Terrassa. Cano era regidor del Partit Popular a Viladecavalls, un municipi del Vallès. Palamós, una vegada més, ha expressat en silenci el seu rebuig a les accions de la banda terrorista, fent una aposta per un canvi d'actitud, el cessament de la mort i el diàleg democràtic.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats per la Festa Major, el proper cap de...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir del teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...