13/12/2000 Cultura
Aquest migdia s´han presentat a l´ajuntament de Palamós, les segones jornades de Marina tradicional que es faran a la Gorga, el divendres i el dissabte. La iniciativa està dedicada enguany al transport marítim de cabotatge a la Mediterrània. La Catedra d´ Estudis Marítims, creada recentment per la Universitat de Girona, l´Ajuntament, i l´Estrop, l´associació de la Costa Brava per al patrimoni marítim són les entitats organitzadores
Les jornades permetran als especialistes i a les persones interessades conèixer d´aprop els diferents àmbits d´aquest tipus de navegació de cabotatge a través de taules rodones presentades per diversos experts.Aquestes segones jornades de Marina tradicional Promediterrània 2000, seran inaugurades divendres a les 10 del matí, pel Conseller de Política Territorial i Obres Públiques Pere Macias.
Està previst que els assistents siguin a la vora de 80, en el Centre Cultural de la Gorga.
A més a més durant els dos dies que duren les jornades, divendres i dissabte, s´instal·laran al port de Palamós dues embarcacions que en el seu moment van estar dedicades al transport de cabotatge.
Per la seva banda, regidor de Cultura Joan Gasull ha destacat que aquesta activitat potencia Palamós com a difusor de Cultura.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...