24/03/2000 Cultura
A banda d'aquesta actuació de teatre, tot el cap de setmana ve farcit d'activitats culturals. Dues exposicions, una fira d'artesania i un recital poètic en homenatge al poeta català Miquel Martí i Pol omplen les agendes dels palamosins interessats en la participació culturalAquest vespre, a dos quarts de nou, es fa el recital poètic en homenatge al poeta Miquel Martí i Pol. L'acte es fa a la biblioteca, i anirà a càrrec de tres palamosins, entre els quals hi ha el nostre col.laborador Enric Castelló. Aquesta activitat està oberta al públic en general, i està organitzada per l'àrea de Cultura dins dels actes de l'any Miquel Martí i Pol.
Convé recordar que l'Ajuntament va adherir-se en acord de ple el setembre a la campanya pública que l'Associació d'Amics de Miquel Martí i Pol va iniciar a principis del 1999, en la qual es demana suport a les institucions per proposar el Premi Nobel de literatura epr al geni català de la poesia.
No acaben aquí els actes culturals. Fins al 2 d'abril es pot visitar a la Sala polivalent de la Gorga la quarta exposició de treballs dels alumnes del Cercle Artístic del municip. Hi han participat fins a 30 alumnes de l'entitat, amb edats d'entre 6 i 14 anys. També s'hi exposen dibuixos d'infants de la mateixa edat de la localitat russa da Kafrov, a partir d'un intercanvi que van tenir l'any passat, moment en què els treballs dels palamosins van ser exposats allà.
També es pot visitar l'exposició del concurs d'il.lustracions per escollir el cartell de l'aplec de la Sardanes. hi han participat una quarentena d'alumnes de primer a quart d'ESO de l'escola Vedruna i l'IES de Palamós. El lliurament dle premi es farà el dia 23 d'abril, durant la ballada de sardanes programada al carrer major.
Per últim, convé recordar que durant tot demà, des de les vuit del matí i fins les vuit del vespre, es poden visitar les diferents casetes ubicades al passeig del Mar, que celebren la fira artesana. S'hi exposarà tota mena de productes naturals, decoració, bijuteria, cosmètica, roba, ceràmica i herboristeria.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...