15/03/2000 Política
El president del Palamós Club de Futbol, Dimitri Piterman no es farà càrrec dels avals signats per quatre socis del club l'any 92 fins que el Palamós no pugi a segona divisió A. Aquests avals van servir perquè el club es reconvertís en Societat Anònima Esportiva. Quan Piterman va ser nomenat president es va comprometre a assumir aquest deute pel qual aquests socis han patit posteriorment embargaments dels seus comptes. Dimitri Piterman va assegurar ahir al "Dialesport" de Ràdio Palamós que disposa de la meitat d'accions del club i que a nivell polític s'estan fent maniobres per enfonsar el Palamós.
Anem a pams, però, perquè en l'entrevista el nordamericà va contestar primer el comunicat que van fer públic ahir els partits polítics on manifestaven que censuren les últimes declaracions del president del Palamós en el seu contingut i forma i que no tornarien a parlar sobre el tema.
Dimitri Piterman es va prendre el posicionament de l'Ajuntament amb certa ironia i va criticar a l'alcalde, Jordi Pallí.
CITA
Piterman, sorprenentment, va parlar de la Societat Anònima del Palamós. Sorprenentment, perquè des de la seva arribada ha estat un tema que no ha volgut comentar excessivament. El president palamosí va dir primer que té coneixement de moviments polítics per enfonsar el club arran de la compra que va efectuar ell de la majoria d'accions del Palamós.
CITA
Quan va arribar Dimitri Piterman a Palamós va dir que una de les primeres coses que faria seria assumir el deute que van contraure quatre socis per valor de més de 60 milions de pessetes i que ara amb interessos puja a 120 milions. Aquests socis van signar uns avals perquè el Palamós es convertís en Societat Anònima Esportiva l'any 1992. A la llarga, però, han patit embargaments dels seus comptes personals.
Dimitri Piterman deia ahir al Dialesport que fins que no es pugi a segona divisió A aquest deute no el pensa solucionar.
CITA
Sembla que per el moment aquest enfrontament verbal entre Piterman i l'Ajuntament de Palamós posa un momentani punt i final. Momentani perquè del nordamericà es pot esperar de tot.
D'altra banda el partit Palamós-Júpiter que s'havia de disputar aquest dissabte, molt possiblement, s'ajornarà fins al mes de gener pel mal estat de la gespa. La Federació prefereix que la gespa es recuperi perquè estigui en aptes condicions els dies 6 i 8 de desembre quan és disputarà la Copa Regions de seleccions
Totes les notícies:
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...
12/06/2026 - Cultura Comença el muntatge de l'espai de Barraques a la platja Gran
Ja ha començat el muntatge de l'espai de Barraques de la Festa Major de Palamós 2026, a la platja...
12/06/2026 - Cultura Palamós celebra l'orgull LGTBIQ+ amb actes diversos
Palamós celebrarà demà dissabte amb diferents actes l'orgull del col·lectiu LGTBIQ+. D'una...