08/06/2007 Esports
Albert Parés deixa el Palamós C.F..
El davanter Albert Parés deixa el Palamós Club de Futbol després d’una temporada en les files del club. Parés ha estat el màxim realitzador de l’equip, amb un total de catorze gols. Tot i que es donava per fet que marxava al Santboià, el davanter assegura que el seu nou destí encara no està decidit.Parés ha estat el jugador més utilitzat al llarg de la temporada pel tècnic del Palamós, Raül Agné. Ha sortit com a titular en 37 partits de lliga i ha acumulat més de 3300 minuts de joc. No sorprèn la confiança de Raül en aquest davanter, atès que ja l'havia entrenat al Perelada i, per tant, coneixia sobradament la seva capacitat golejadora. Albert Parés ha valorat així el seu pas pel Palamós Club de Futbol.
CITA ALBERT PARÉS 1
Parés ha optat per buscar un equip a la rodalia de Barcelona. Tot i que des del Santboià asseguren que ja tenen firmat un compromís amb el jugador, Albert Parés assegura que el seu futur encara no està definit.
CITA ALBERT PARÉS 2
Segons sembla, algun dels equips que pretenen Parés estan immersos ara mateix en les eliminatòries d'ascens a la Segona Divisió B.
Aquest cap de setmana se celebra als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais el torneig de futbol aleví Costa Brava Summer Cup 2007. El torneig està organitzat per l’Agrupació Esportiva Micfootball, que també porta el mundialet que s’organitza per Setmana Santa. Tant demà com diumenge, els partits es jugaran al camp gran a partir de les deu del matí. Els equips que participen en el torneig són la Fundació Esportiva Palamós, les formacions A i B de la Unió Esportiva La Bordeta, el Martorell, el Casablanca, el Blanca Subur, el Cambrils i les escoles de futbol de Cervera i de Riuprimer. Nou equips distribuïts en tres grups. Es classificaran per a les semifinals els tres primers i el millor segon.
L'atleta de l'Associació Atlètica Palamós Èlia Vallès s'ha proclamat recentment sots-campiona de Catalunya dels 400 metres llisos en categoria absoluta. En el Campionat de Catalunya, celebrat a l'Estadi Olímpic de Montjuïc, Vallès va fer la seva millor marca personal i es va quedar molt a prop de la mínima per al Campionat d'Espanya de l'especialitat.
En aquest mateix campionat, la corredora de l'Associació Atlètica Palamós Elena Fonalleras, va fer la primera cursa de 1500 metres de la temporada. Va quedar a només un segon de la mínima pel Campionat d'Espanya.
Albert Parés 1
Albert Parés 2
Totes les notícies:
23/05/2025 - El Ple municipal mostra el seu suport al sector pesquer
El Ple de l'Ajuntament de Palamós s'ha pronunciat per unanimitat en favor del futur l'activitat...
23/05/2025 - El Marella Voyager fa escala avui amb més de 1.800 turistes
El port de Palamós rep avui la penúltima de les 9 escales de creuer programades per a aquest mes...
23/05/2025 - Jornada de donació de sang al CAP Palamós
Demà dissabte hi ha una jornada ordinària de donació de sang a Palamós. Es farà al Centre...
23/05/2025 - El Racó celebra 50 anys d'història a Palamós
El restaurant El Racó celebra avui 50 anys d'història. Aquest emblemàtic establiment de la...
23/05/2025 - Càritas organitza una activitat participativa sobre la criança dels fills
Càritas Interparroquial Palamós i Sant Joan dedica una jornada a la reflexió i l'intercanvi...