31/01/2001 Ràdio Palamós
Les notícies que cada dia sentiu a l'Informatiu Crònica Nostra són també consultables des de la xarxa internet. Les pàgines de la nostra emissora, tres dobles ves radiopalamos punt com, contenen les notícies que traiem cada dia al nostre programa de ràdio. L'actualització de continguts es fa a dos quarts de sis de la tarda, minuts després de l'acabament de la tertúlia El Sedàs. Els Serveis Informatius de Ràdio Palamós envien a Internet les notícies ja des d'abans de nadal, en període de proves. Ara, des de l'inici d'aquesta setmana, el servei ja funciona a diari sense incidències.Totes les notícies que escolteu cada dia a l'Informatiu Crònica Nostra arriben també a Internet, i són consultables des de qualsevol punt del món. Si accediu a les pàgines de ràdio Palamós, tres ve dobles radio palamos punt com, i aneu a l'apartat de notícies, us trobareu que hi ha l'opció de consultar les notícies de la jornada. Podeu jugar amb dos criteris: o bé col.locar una data concreta, o bé posar un concepte. Així, per exemple, si introduïu la paraula Castell, us poden sortir les últimes notícies que fan referència a la platja de Castell, o a l'entitat Salvem Castell, o també totes aquelles notícies que continguin aquesta paraula, com per exemple, les que facin referència al Castell de Sant Esteve de la Fosca.
El sistema limita la recerca als dos últims mesos de producció dels serveis informatius, perquè traspassar la informació a Internet dels últims dos anys provocaria una gran lentitud al servei.
Les notícies es passen a Internet un cop ha acabat la tertúlia El Sedàs. Uns deu minuts més tard de dos quarts de sis, la pàgina ja sol haver rebut les novetats del dia, que s'afegeixen a les anteriors notícies. Totes les notícies tractades es poden consultar, imprimir o guardar.
Aquesta és una de les novetats que incorpora la pàgina web de Ràdio Palamós, que va creixent dia a dia tant en usuaris com en prestacions. També es van notant, cada vegada més, l'ús que fa el públic de les consultes via correu electrònic, als diferents programes de la nostra emissora.
A la nostra pàgina creix també el nombre d'enllaços de recursos d'internet sobre personatges del món de la música, que trobeu en programes com el Psicobyte, especialitzat en la música dels nostres dies i Internet.
Us recordem una vegada més la nostra adreça, que és tres dobles ves radiopalamos punt com. Poseu el Palamós sense accent.
Totes les notícies:
23/06/2025 - Arrenca la Festa Major de Palamós amb el pregó de Creu Roja
Com és tradicional coincidint amb la revetlla de Sant Joan, avui comencen els actes de la Festa...
20/06/2025 - El mandat municipal passa l'equador i els grups polítics en fan balanç
Dimarts passat va fer 2 anys que es va constituir el Ple de l'Ajuntament de Palamós, sortit de les...
20/06/2025 - Junts critica el govern per l'absència de la fira, i la CUP hi veu una bona oportunitat de repensar-la
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, responsabilitza el govern municipal...
20/06/2025 - S'obre al públic el primer tram de passeig del Mar remodelat
Avui s'obre al públic el tram del passeig del Mar entre els carrers d'Aragó i de Provença. Es...
20/06/2025 - L'ADF demana extremar la prudència amb la pirotècnia
El dilluns vinent viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un...