30/06/2017 Cultura
El creuer Thomson Majesty, en una de les escales que va fer l'any passat a Palamós.
La temporada de creuers al port de Palamós estrena demà el mes de juliol amb una doble escala. Es tracta del vaixell Thomson Majesty, de la companyia Thomson Cruises, que estarà amarrat al moll comercial, i de l'Star Breeze, de la naviliera Windstar Cruises, que se situarà al moll de ponent. El port palamosí preveu rebre al llarg d'aquest mes un total de sis escales de vaixells turístics.
El Thomson Majesty només té dues escales programades al nostre port, aquest any. Una és la de demà i l'altra tindrà lloc el dia 9 de setembre. Demà, el vaixell arribarà al port de Palamós a primera hora del matí, procedent de Sété, i s'hi estarà durant unes deu hores, fins a mitja tarda, quan continuarà viatge amb destí a Tarragona. Portarà a bord 1.450 passatgers, majoritàriament britànics, i uns 600 tripulants. Juntament amb la de l'Star Breeze, ja són 13 escales de les més de 40 previstes per a aquesta campanya que va començar a final d'abril i que s'acabarà el dia 2 de novembre. Tot un èxit per a la feina de promoció que fan els diferents agents implicats en el trànsit de creuers, afirma el regidor de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, Emili Colls.
Pel que fa a l'Star Breeze, parlem d'un vaixell de luxe de la companyia Windstar Cruises, que és la primera vegada que fa escala a Palamós. La seva arribada no estava prevista en la relació inicial d'aquesta temporada. Demà arribarà a les deu del matí, venint de Saint Tropez, i marxarà a les sis de la tarda cap a Barcelona. Portarà 151 passatgers holandesos. A banda dels dos vaixells que ens visiten demà dissabte, durant el juliol també tindrem escales de l'Aida Aura, el dia 12, del Seabourn Encore, el 14, del Seven Seas Voyager, el dilluns 17, i, finalment, del Tui Discovery, el 23 de juliol.
Totes les notícies:
05/12/2025 - La campanya de Nadal a Palamós engega amb l'encesa de llums
Avui comença la campanya de Nadal a Palamós i, com ja és tradició, el tret de sortida oficial...
05/12/2025 - Demà començarà a circular el trenet nadalenc de FECOTUR
Les activitats de Nadal a Palamós donen el tret de sortida oficial avui amb l'encesa de llums, i...
05/12/2025 - Els càmpings gironins contractaran treballadors llatinoamericans
Amb l'objectiu de trobar solucions a la falta de personal en el sector, l'Associació de Càmpings...
05/12/2025 - 3 funcions de 'Mouthfeel' i 'Cine Xic', a La Gorga
A les 8 d'aquest vespre es representarà a la Sala Petita de La Gorga la primera de les 3 funcions...
05/12/2025 - Cap de setmana central del 4rt aniversari de 'Calonge, poble de llibres'
Els carrers de Calonge es convertiran aquest cap de setmana en una gran festa del joc i la...