11/12/2014 Societat
Josep Navarro, creador del web taxispalamos.es.
Un taxista de Palamós ha posat en marxa un lloc web - Taxis Palamós - per a millorar el seu posicionament a Internet i a les xarxes socials. L’element més destacat del web és una aplicació que permet calcular la tarifa de qualsevol desplaçament. De cara al futur, també es vol implementar un instrument que permeti demanar un taxi a través d’Internet o un telèfon mòbil.
Josep Navarro havia treballat sempre com a informàtic. Per circumstàncies, però, va acabar decidint agafar la llicència de taxista que va deixar vacant el seu pare. Ell mateix explica que va començar a detectar determinades demandes de serveis entre els clients. Per a intentar donar-hi resposta, va néixer el web www.taxispalamos.es, un treball personal de Navarro però que ha posat al servei de l'Associació de Taxistes de Palamós. Està en funcionament des del setembre i el seu principal referent és una aplicació que permet calcular la tarifa de qualsevol trajecte que es vulgui fer. Josep Navarro.
L'objectiu és que el web vagi incorporant nous continguts i serveis. El pròxim, que de moment estarà en proves només per als professionals, serà una aplicació per a demanar un taxi des del telèfon mòbil.
El web taxispalamos.es s'està traduint a vuit idiomes, pensant en el públic estranger que ens visita especialment a l'estiu. Ara mateix, a Palamós hi ha dotze taxistes en actiu, dels quals nou formen part de l'associació.
Totes les notícies:
08/02/2023 - L'alerta per fort onatge es manté activada fins a la tarda
El gruix del temporal de llevant ja ha passat, però Protecció Civil de la Generalitat encara...
08/02/2023 - L'Ajuntament no troba el lloc idoni per a la nova seu de la Policia Local
Després de més d'un any de recerca, l'Ajuntament de Palamós encara no ha trobat un espai adequat...
08/02/2023 - JuntsxCat demana un concurs d'idees pel passeig del Mar
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, és partidari d'un concurs d'idees...
08/02/2023 - L'equip de la Sindicatura de Greuges de Catalunya atén 17 persones a Palamós
L'equip de la síndica de greuges de Catalunya, que aquest dilluns passat va fer atenció...
08/02/2023 - A partir d'avui ja no és obligatòria la mascareta en el transport públic
Ja no és obligatòria la mascareta en el transport públic. La mesura, aprovada ahir pel Consell...