11/12/2014 Societat
Josep Navarro, creador del web taxispalamos.es.
Un taxista de Palamós ha posat en marxa un lloc web - Taxis Palamós - per a millorar el seu posicionament a Internet i a les xarxes socials. L’element més destacat del web és una aplicació que permet calcular la tarifa de qualsevol desplaçament. De cara al futur, també es vol implementar un instrument que permeti demanar un taxi a través d’Internet o un telèfon mòbil.
Josep Navarro havia treballat sempre com a informàtic. Per circumstàncies, però, va acabar decidint agafar la llicència de taxista que va deixar vacant el seu pare. Ell mateix explica que va començar a detectar determinades demandes de serveis entre els clients. Per a intentar donar-hi resposta, va néixer el web www.taxispalamos.es, un treball personal de Navarro però que ha posat al servei de l'Associació de Taxistes de Palamós. Està en funcionament des del setembre i el seu principal referent és una aplicació que permet calcular la tarifa de qualsevol trajecte que es vulgui fer. Josep Navarro.
L'objectiu és que el web vagi incorporant nous continguts i serveis. El pròxim, que de moment estarà en proves només per als professionals, serà una aplicació per a demanar un taxi des del telèfon mòbil.
El web taxispalamos.es s'està traduint a vuit idiomes, pensant en el públic estranger que ens visita especialment a l'estiu. Ara mateix, a Palamós hi ha dotze taxistes en actiu, dels quals nou formen part de l'associació.
Totes les notícies:
31/01/2026 - Victòria a casa del Palamós davant el Can Gibert (2-1)
El Palamós ha guanyat per 2 gols a 1 al Can Gibert, en el partit jugat a l'Estadi Municipal...
30/01/2026 - Maria Puig diu que el govern està per complir tots els compromisos, no només amb JuntsxCat
El govern municipal de Palamós treballa pel compliment dels acords amb Junts per Catalunya, que...
30/01/2026 - Una persona ferida amb arma blanca en una baralla a la Planassa
Una persona ferida per arma blanca, dos detinguts, i un agent dels Mossos d'Esquadra lesionat, és...
30/01/2026 - Acord per millorar l'atenció a les persones amb Parkinson al Baix Empordà
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà i l'Associació Gironina de Parkinson col·laboraran...
30/01/2026 - Andy Lou Quartet presenta el seu nou CD a La Gorga
Fusions Grup Vocal organitza avui divendres la presentació al Teatre La Gorga de Palamós del nou...